Chanisolitair (22) Overijssel
Het enige wat ik nog mis in het leven is een man, een man die de vrolijkheid zelve is, die een ontzettend lief karakter heeft en mij de liefste van de wereld vind. Met jou wil ik een mooie toekomst tegemoet gaan.
Lango (25) Oost-vlaanderen
Omdat ik hier nog niet lang woon ken ik nog niet veel mensen en voel ik mij een beetje als een vreemde. Door een beetje rond te kijken ben ik hier terecht gekomen. Wie weet kom ik hier wel een heel leuke en lieve man tegen.
⬤ Online