Lango (25) Oost-vlaanderen
Omdat ik hier nog niet lang woon ken ik nog niet veel mensen en voel ik mij een beetje als een vreemde. Door een beetje rond te kijken ben ik hier terecht gekomen. Wie weet kom ik hier wel een heel leuke en lieve man tegen.
Quinnia (18) Limburg
Na het afsluiten van een weddenschap met mijn vrienden ben ik dan toch maar hier. Want volgens hun zou ik mij nooit aan iemand kunnen binden, dus daar was iets gaan broeien en nu dus zoekende.
Miraldahier (18) Noord-Brabant
De man die mijn hart laat kloppen zal hier geen spijt van krijgen. Tot nu toe steeds op de verkeerde man gevallen en hoop dat ik nu wat meer geluk heb. Kijk er naar uit om snel wat van je te horen.
⬤ Online