Jolindey (18) Drenthe
Door mijn werk kom ik op plaatsen waar andere mensen misschien nooit zouden komen, en ik kan het dan alleen maar waarderen dat ik er wel mag zijn. Maar het maakt je leven soms ook enorm eenzaam want je bent er altijd maar alleen.
DinaTina (27) Overijssel
Het gevoel van eenzaamheid is echt dodelijk. Ik hou niet van saai, en als er iemand op dit moment saai is dan is het mijn vriend wel. Hij heeft nergens zin in. Ik wil iemand ontmoeten die niet zo saai is, en samen met mij een leuke tijd wil beleven.
Mimoesje (23) Zuid-Holland
Een lekker poesje, een maagdelijk poesje. Wie wil spelen met mijn doosje, en proeven van mijn roosje?