Jeanettebo (22) Noord-Holland
Sinds kort woon ik op kamers en ik dacht dat het leuk zou zijn, maar tot nu toe vind ik er weinig aan. Ik ga nog niet uit en ik heb nog geen man gezien. Misschien is het hier makkelijker? Kan ik hier een man opsnorren om even lekker tekeer te gaan? ik heb wel zin hoor!
Magreth (27) Noord-Holland
Heel graag zou ik een relatie willen. Ik ben een beetje verlegen en stap niet zomaar op de eerste de beste man af, dat durf ik gewoon niet. Hier is het allemaal wat makkelijker en kan jij de eerste stap zetten. Dan durf ik wel te antwoorden en dan gaat het balletje vanzelf rollen.
Xaviennee (24) Noord-Holland
Nu hoorde ik laatst een man zeggen met haar ga ik niet praten, te hoog gegrepen. Nou ik ben gewoon normaal dus zeg wat je wil tegen mij.
⬤ Online